Clique Escola för Android

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Clique Skola: Gratis utbildnings- och finansiell information App

Clique Escola är en gratis Android-applikation utvecklad av Serviços e Informações do Brasil. Denna app syftar till att ge enkel åtkomst till utbildnings- och ekonomisk information relaterad till brasilianska skolor. Den erbjuder också nyheter om utbildning för att främja transparens och förståelse för skoldata.

Med Clique Escola kan användare få tillgång till utbildningsdata som Ideb, Saeb, genomsnittligt antal elever per klass, ålders-klassförvrängningshastigheter, procentandel lärare med högre utbildning och inkomstnivåer. Dessutom kan användare få tillgång till ekonomisk information om skolan, inklusive de mottagna medlen och PDDE-balansen. PDDE är ett MEC-program som överför finansiella resurser direkt till offentliga skolor.

Appen ger också nyheter från MEC Portal och meddelanden om brasiliansk utbildning. Sammantaget är Clique Escola en utmärkt app för alla som vill hålla sig informerade om den senaste utbildnings- och ekonomiska informationen relaterad till brasilianska skolor.

Program tillgängligt på andra språk

Clique Escola för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 4.17.10

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Clique Escola

Har du provat Clique Escola? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.